måndag 26 april 2010

Vackert väder

Det har varit väldigt vackert väder här nere hos oss i helgen och så även idag. Det innebär att när lillan sover så är det projekt trädgård som gäller. Detta innebär att det blir inte så mycket läst och därför har jag inte heller så mycket att skriva om. Men jag har i alla fall börjat läsa Jag ska bara fixa en grej i köket av Moa Herngren. Jag har läst ungefär en tredjedel och det rullar på. Efter den så tror jag att det blir Live to win av Andreas Carlsson, ni vet han i idoljuryn. Läser jag den så betar jag i alla fall av lite på mina läsmål för 2010. Jag ska ju läsa två biografier är det tänkt. När jag tittar på mina läsmål så inser jag att jag måste försöka bredda mitt läsande lite annars kommer jag aldrig ro det hela i hamn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar