tisdag 17 augusti 2010

Framtiden

Vet inte riktigt hur det kommer se ut här på bloggen framöver. Lite hastigt och lustigt ska jag börja jobba på torsdag. Skulle egentligen inte börja jobba förrän i januari men så dök det upp ett intressant jobb alldeles i min närhet. Jag sökte det och fick det. Så nu har jag 10 minuter på cykel mot tre timmars pendling.

Den närmaste tiden kommer jag kanske inte ha så mycket tid till bloggen men den kommer dock finnas kvar och jag ska nog försöka att uppdatera den. Fortsätta att läsa måste jag ju göra i vilket fall som helst. Blir antagligen att bloggen kommer fokusera ännu mer på barn- och ungdomsböcker då jag kommer jobba på en F-9 skola. Att följa alla era bloggar kommer jag givetvis att fortsätta med. Jag kanske kommer få ännu mer att skriva om också, vem vet. Vi får se helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar