fredag 25 februari 2011

Bokbloggsjerka - veckans fråga

Då var det fredag igen och dags för veckans fråga i bokblogsjerkan. Har du aldrig hört talas om bobkloggsjerkan så kan du läsa mer om den inne hos Annika.

Veckans fråga:

Hur mycket pengar spenderar du på böcker varje månad?

Jag köper inte speciellt många böcker och definitivt inte varje månad. Februari spenderas det dock en del då det är bokrea. Resten av året löper jag knappt några böcker förutom till dottern. Så sen jag fick barn har bokinköpen ökat rejält.

Om man nu ska nämna någon summa så skulle jag väl säga 200 i månaden ungefär.


3 kommentarer:

  1. Kul, vi har kommit fram till samma summa!

    SvaraRadera
  2. När min flicka var liten köpte jag mycket böcker till henne, det finns ju så många underbara och jag gillade så att läsa högt. De finns fortfarande kvar och blir förhoppningsvis till barnbarn en gång...

    SvaraRadera
  3. Ja det är svårt att låta bli att köpa till lillan. Att spara dem till barnbarnen känns ju lite avlägset just nu men det får man ju göra :)

    SvaraRadera