onsdag 9 februari 2011

Efter stormen

Nu börjar det gå tillbaks till normalt efter stormen. Som tur drabbades vi knappt alls. Var ute en tur idag i det härliga vädret och då såg vi tallar som hade fått ge efter lite varstans. Ett hus lite längre bort hade fått en tall som ramlat över tomten. Känns skönt att man sluppit sånt.

Jag hade ingen tillgång till webben igår på jobbet och då blir man lite handfallen. Vad ska man göra? Att jobba på bibliotek utan tillgång till internet skapar ju en massa mer jobb för mig. Jag skriver listor och högarna växer. I morse kom jag dock till jobbet med mycket energi och tänkte nu ska jag röja undan allt som blev liggande igår. Men då funkar inte nätet då heller. Suck. Jag hade ju bland annat sett fram emot att få sitta och titta på vilka rea-böcker som jag skulle beställa. Som tur var så blev vi uppkopplade vid nio tiden så jag hann röja undan det mesta och även titta lite på rean.

I går när jag kom hem efter jobbet så hade vi ingen uppkoppling som funkade. Blev lite frustrerad. Inte klokt så beroende man blivit av att kunna koppla upp sig. Som tur var funkade allt idag igen. Så nu har allt återgått till det normala. Skönt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar