tisdag 5 april 2011

My only weakness

Jag har inte några speciella laster. Jag röker inte och jag handlar inte massa saker till mig själv så därför kände jag att jag faktiskt skulle unna mig att göra en bokbeställning. Så det gjorde jag.

Följande böcker klickade jag hem:

En dag av David Nicholls
Änglavakter Kristina Ohlsson
Denna dödens kropp Elizabeth George

Största trädgårdshjälpen
Stora trädgårdsboken

Lille katt Astrid Lindgren
Vira vaknar Maria Thore Nilsson
Vilma säger titta Anna Ribbing

Tre romaner, två trädgårdsböcker och tre till lillan. Adlibris hade ett bra pris på En dag så det var lika bra att klicka hem den då jag varit nyfiken på den länge.

2 kommentarer:

  1. Du som alltid klagar över att du inte hinner läsa alla böcker... ;) På tal om böcker så spelade jag in boktipset med Magnus Utvik i Gomorron Sverige i dag ifall du vill se det. Puss & kram!

    SvaraRadera
  2. Hmm när ska jag hinna se det då? Jag måste ju läsa alla mina böcker :)

    SvaraRadera