onsdag 19 oktober 2011

Dessa ska läsas

Igår bestämdes det vilka böcker som vi ska läsa i bokcirkeln på jobbet. Tyvärr så kom inte de böcker med som jag röstat på. Följande åtta böcker ska vi läsa.

Hjorth/Rosenfelt           Lärjungen
Theorin Johan                Sankta Psyko
Sundström Josefine       Vinteräpplen
Herngren Moa                Jag ska bara fixa en grej i köket
Zweigbergh von Helena    Anna och Mats bor inte längre här
Janouch Katerina           Tigerkvinnan
Samartin Cecilia             Drömhjärta
Olsson Kristina               Änglavakter


Tre av dessa har jag redan läst; Änglavakter, Tigerkvinnan och Jag ska bara fixa en grej i köket. Så det känns ju lite trist. Fast känns inte som jag kommer kunna vara med vid så många tillfällen i vilket fall som helst då jag aldrig kan udda veckor. 

Är ni med i någon bokcirkel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar