torsdag 26 januari 2012

Mellan böcker

Har just avslutat en period då jag läst in mig på böcker som handlar om andra världskriget. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska läsa. Det finns ju alltid massor att välja på men jag har lyckats välja ut några som det står emellan.

Drömhjärta av Cecilia Samartin - Bör läsa den snart då den ingår i vår bokcirkel på jobbet.

Den lärande hjärnan om barns minne och utveckling av Torkel Klingberg - Den här läste jag en artikel om den verkar väldigt intressant.

Det fördolda av Hjorth Rosenfeldt - En deckare hade kanske varit trevligt.

Felicia försvann av Felicia Feldt - Detta är ju vårens snackis så känns verkligen som jag borde läsa den.

Det sista hoppet av Anne Plichota - recensionsexemplar som det börjar bli hög tid att läsa. Ungdomsbok som ska vara väldigt populär i Frankrike.

Vilken bok skulle ni valt om ni hade ovanstående böcker att välja mellan?

1 kommentar: