fredag 2 mars 2012

Nya fynd


Precis innan jag begav mig in till stan idag så fick jag ett mail från Åhléns där de berättade att det nu var halva priset på bokrean. Det kunde jag ju givetvis inte motstå. Jag skulle ju inte köpa fler böcker men tre inbundna böcker för 100 kr var svårt att motstå. Tur att jag inte är i stan så ofta.

Jag håller på att samla på mig Fossums böcker så jag var lite osäker på om jag redan hade Döden skall du tåla men det verkar inte så som tur var. Kanske dags att läsa lite mer av Fossum. Ser fram emot en helg med mycket läsning och sol förhoppningsvis.


2 kommentarer:

  1. Fossum är verkligen riktigt bra. Väldigt annorlunda deckare. Jag läste faktiskt Döden skall du tåla för inte så längesedan. Den var naturligtvis bra den också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara läst den första. Kanske dags att ge sig på nästa i ordningen om jag bara inte hade så många andra läsmåsten.

      Radera