lördag 26 maj 2012

Då var den slut

Då har jag läst ut Jellico road av Melina Marchetta. Kommer dock inte skriva om den förrän på måndag då det är recensionsdag. Ska bli spännande att läsa vad ni andra tycker om den för jag kan tänka mig att det är en del som läser den just nu.

Jag måste läsa början igen för att se vad det var som gjorde mig så förvirrad. För förvirrad var jag och jag hängde inte alls med. Inte en helt lätt bok så den kräver nog en van läsare för att man ska komma igenom det första motståndet. 

Jag har köpt den till biblioteket där jag jobbar men jag kan inte riktigt se vem som skulle låna den. Vi har några riktigt storläsare men de slutar ju om en månad. Boken passar nog bättre på gymnasiet.

Som sagt ska bli spännande att läsa vad alla andra tycker. Kommer ni stämma in i hyllningskören?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar