onsdag 16 maj 2012

Ligger lite back

Nu är det dags för långhelg igen. Jag hoppas på lite extra lästid. Det känns som jag ligger lite dåligt till i mina utmaningar och när jag jämför med 2011 så ser jag att jag läst färre böcker. Den siste april 2011 hade jag läst 40 böcker. I år hade jag bara läst 30 böcker den siste april. Jag har dock läst några riktigt tjocka böcker som tex Eld som är på över 600 sidor. Blir inte att jag läser så tjocka böcker så ofta längre.

Hur ser det ut för er? Har ni läst fler böcker än i fjol?

2 kommentarer:

  1. Har läst ganska mycket färre böcker i år jämfört med förra, men då var vi visserligen 6 veckor i Thailand jan/feb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det ju inte så konstigt om du ligger lite back. Man får väl läsa några tunnisar så man kommer i kapp :)

      Radera