söndag 3 juni 2012

Läsflyt

Tre dagar av juni har snart gått och jag har redan läst ut två böcker. Visst 17 år och skitsnygg började jag på i maj men den blev inte utläst förrän i juni så då får den ju räknas till juni. Trevligt att jag fick lite lästid i dag. Har varit lite ont om det den senaste tiden. Dagen har jag spenderat i trädgården med några timmars arbete och resten av dagen har jag läst Den sista akten av Mari Jungstedt. 

Vad ska jag ta mig an härnäst?

Kanske Paradisoffer av Kristina Ohlsson eller kanske ungdomsboken Mirakel av Renate Nedregård. Sen är jag även lite sugen på Strimmor av hopp av Ruta Sepetys som jag vet finns inne på jobbet. Blev sugen på den när jag läste om den inne hos Boktokig.

Borde kanske ta tag i någon av mina hyllvärmare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar