onsdag 5 september 2012

Statusuppdatering

Det har varit sjukstuga här hemma den sista tiden. Först fick lillan 40 grader i feber och några dagar senare var det dags även för mig. Så gårdagen var ingen rolig dag. Det är dock bättre nu och idag har jag till och med kunnat läsa en del. Har börjat läsa andra delen av Gone son heter Hunger. Den är riktigt bra den med. Hade en sjundeklass i måndags och då tipsade jag om första delen som heter Övergivna. Som tur var hade jag lånat hem fler delar för de försvann direkt. Sådana böcker gillar jag. Böcker som man bara behöver säga några meningar om för att de ska väcka nyfikenheten. Så om det är någon som missat det så är serien Gone min nya favoritserie. Det är också väldigt bra för det har kommit fyra delar på svenska så jag har en del att läsa utan behöva vänta en massa år. Fattar inte att jag inte läst dessa böcker tidigare fast å andra sidan är det kanske inte så konstigt då min dotter kom i samma veva som första boken. Hade lite annat att tänka på om man säger så.

Det kommer kanske vara lite tyst här några dagar försöker främst få tillbaka krafterna. Men snart är jag tillbaks igen och på fredag hoppas jag få lyssna på massa författare.

Ha det bra så länge och hoppas ni klarar er från att bli sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar