söndag 25 november 2012

Oväntad present

I torsdags hade jag namnsdag vilket jag helt hade glömt bort. Det är inget vi firar men när jag kom till skolan så gratulerade eleverna mig. De har koll på det mesta. 

När jag skulle gå och lägga mig så låg det en liten present på kudden. Det var Fjäril i koppel av Zinat Pirzadeh i formatet excess. Det var min omtänksamma sambo som hade köpt den till mig. Jag har aldrig testat excess. Det är ju ett väldigt behändigt litet format. 

Har ni testat läsa böcker i excess formatet? Gillar ni det?

5 kommentarer:

  1. Jag har läst två böcker i Excess och jag tycker det är bra :D Smidigt och tiden flyger bara förbi :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ju väldigt smidig att ha med sig. Man kan ju till och med ha den i fickan.

      Radera
  2. Jag gillar formatet även om ingen av de böcker jag läst hittills i formatet har varit några favoriter. Kommer absolut att läsa fler böcker i det Excessformatet.

    SvaraRadera