lördag 5 januari 2013

Årets första inköp

Adlibris har haft lite mellandagsrea och då jag inte fick så många böcker i julklapp passade jag på att fylla på hyllorna med tre böcker till. Jag måste dock även skaffa Flickan under jorden av Griffiths då jag vill läsa hennes böcker i följd. Jag är riktigt sugen på att läsa alla av böckerna men just nu läser jag Jonas Gardells bok, Torka aldrig tårar utan handskar, så de får vänta lite.

Alla författarna ingår i Boktolvan så förhoppningsvis blir de lästa inom en snar framtid.

2 kommentarer:

  1. Genova och Griffiths böcker har jag läst och gillat. Där har du två bra böcker att se fram emot.

    SvaraRadera
  2. Genova är ju fantastisk, av det jag har läst av henne. Griffiths har jag fortfarande bara läst första delen av men ska försöka läsa även de andra så snart jag kan.

    SvaraRadera