lördag 19 januari 2013

Dagens fynd

Idag har vi varit ute och sökt inspiration. Vi är på gång att göra om vårt kök men det är ju så himla svårt att veta vad man ska välja. Nu har vi kanske kommit i alla fall en liten bit på vägen. Men i alla fall så hann vi inom den lokala loppisen. Jag har inte varit där på länge så det är alltid lika kul att botanisera bland bokhyllorna. Det blev tre böcker som fick följa med hem.

Vita nätter av Ann Cleeves eftersom jag har en av de andra delarna i denna serien.

Sånt man bara säger av Helena von Zweigbergk. Jag har bland annat läst Ur vulkanens mun av Zweigbergk innan så läser gärna fler av hennes böcker. 

Vem räddar Alfons Åberg av Gunilla Bergström fick det bli till lillan. Jag känner mig nöjd med dagens fynd. Någon som läst någon av böckerna?

1 kommentar:

  1. Kul att hinna med lite bokshoppande mellan andra sysslor :)

    SvaraRadera