onsdag 30 januari 2013

Jag är fast!

För tillfället orkar jag inte skriva om böcker. Jag läser en del men har ingen inspiration att berätta om böckerna som jag läst. Sen har jag en ny favorit, nämligen Netflix. Jag älskar tv-serier och på Netflix finns hur många som helst eller vad sägs om sex säsonger av Bones, Tudors, Blue bloods bara för att nämna några favoriter. Så kvällarna spenderas med plattan i knäet istället för boken. Det finns även massor av program till barnen.

Kanske skulle starta en film och tv-blogg istället...

2 kommentarer:

  1. Jag har också fastnat på Netflix. När min äldsta dotter var hemma såg vi Bron och började på första säsongen av 24. Tanken var att jag inte skulle ge upp denna tjänst när hon hade åkt hem, men det hade man ju kunnat räkna ut hur det skulle gå. För närvarande är jag inne på fjärde säsongen av 24 och jag lär se alla åtta, och därefter lär jag med all säkerhet hitta en annan gammal favorit att titta på.

    Men vad gör väl det, något måste man ju få unna sig eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste absolut unna sig lite. Kan rekommendera "Den som dräper" som är en dansk serie om du inte sett den.

      Radera