måndag 8 april 2013

Läsningen just nu

När ni läser det här så är jag tillbaks på jobbet efter mer än en veckas påskledighet. Det har blivit en del läst och jag känner mig riktigt nöjd över att jag följt min läslista som jag satte upp. Det är väldigt sällan som jag skriver exakta listor över vad jag ska läsa den närmaste tiden. Nu har jag bara Fågelhuset kvar och jag har läst hälften av den så den blir jag snart klar med.

Sen är det kanske dags att ta tag i de där utmaningarna som jag hoppade på i början av året.

Boktolva

Författarfemman

Om det är någon som undrar så kan jag meddela att jag inte läst något som kan räknas in under dessa två utmaningar. Oväntat? Nej!

När jag tittade på de där utmaningarna nu så tror jag faktiskt att jag ska läsa Svikaren av Wennstam. Wennstam ingår i min författarfemma och allt som jag läst av henne innan har jag gillat så det känns som ett säkert kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar