torsdag 25 juli 2013

Biblioteksbesök

Idag är det inget strandväder så jag passade på att åka till biblioteket och lämna böcker som dottern hade lånat. Givetvis lånade jag några böcker när jag ändå var där. Inte för att jag saknar böcker att läsa men för att jag inte är så sugen på att läsa de som jag har hemma. Jag tog ju hem rätt många böcker innan semestern som man kan se här och här men så läser jag om andra böcker och då blir jag sugen på dem istället.

Jag lånade även några böcker till dottern. Alfons Åberg är en favorit hos dottern så den nya Alfons-boken fick följa med hem plus två andra böcker som vi inte läst tidigare.

Just nu läser jag Skumtimmen av Johan Theorin så den måste jag läsa ut först innan jag börjar på någon annan bok. Sen tror jag att jag tar Lyckostigen av Anna Fredriksson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar