söndag 7 juli 2013

Här går det undan

I juli månad har jag redan läst 4 böcker. Det måste vara något slags rekord för min del. Förra året läste jag elva böcker i juli och det tänker jag slå i år. Att jag inte skrivit om någon av böckerna som jag läst behöver vi ju inte prata så högt om.

Problemet med att läsa ut böcker snabbt är ju att nu är det dags att välja ny bok igen. Men det är väl bara att kasta sig över nästa bok. Som någon skrev i en kommentar "du ska väl läsa dem alla".

Jag har precis läst ut Only väg is upp av Emmy Abrahamson och skulle egentligen vilja läsa uppföljaren men den har jag såklart inte lånat med mig hem, så det får bli något annat.

Kanske dags att ta tag i Boktolvan.

Nu är det dock dags att grilla så mycket mer läst idag blir det nog inte. Ha en skön kväll och hoppas solen lyser hos er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar