söndag 5 januari 2014

Nya tag

Det blev visst ett blogguppehåll för min del. Jag har inte ägnat så mycket tid till bloggen under min julledighet, knappt någon tid alls som kanske någon har märkt. Nu är det dock nytt år och dags att ta nya tag. Jag skrev inte om en enda bok i december och jag tänker inte göra det nu i efterhand heller, utan börjar på ny kul och får se om inspirationen infinner sig igen.

Kanske gör jag lite statistik över året som gått men har inte riktigt bestämt mig än. En summering över december kommer dock i morgon. Något som jag lade märke till är att jag läste exakt samma antal böcker 2013 som 2012 nämligen 88 stycken. Jag hoppas att det blir lite fler 2014.

Bara för att jag inte har bloggat så har jag ändå läst och jag har i alla fall läst tre böcker under ledigheten, en 2014. Jag måste verkligen bli bättre på att skriva om böcker som jag läst direkt för annars blir det inte av.


2 kommentarer:

  1. Märkligt att du lyckades läsa exakt lika många två år i rad:)

    Ja skriver man inte ganska omgående så blir det jobbigt. För mig blir det lätt en hög och sedan ska de lämnas på bibblan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite lustigt att det blev samma som förra året.

      Jag glömmer snabbt detaljer som jag kanske hade velat ha med så ska verkligen försöka skriva om böckerna direkt.

      Radera