måndag 22 september 2014

Ännu ett biblioteksbesök

Idag blev det ett snabbt besök på biblioteket för att lämna böcker och hämta reserverade böcker. Jag fick äntligen Anna Janssons nya bok. Ska bli spännande att läsa den och se hur den är nu när Jansson bytt genre. 

Kärleken passerade här en gång hade jag aldrig hört talas om innan men så läste jag om den inne hos Bokhora och då kände jag att jag var tvungen att läsa den. Jag som inte skulle reservera fler böcker.

Den tredje boken, Träning för nyblivna mammor, kommer jag ju inte läsa från pärm till pärm så det blev ju bara två böcker denna gången. Det gäller att inte gå in på biblioteket utan bara hämta de reserverade böckerna. Annars hade jag säkert kommit hem med ännu fler böcker. Sen måste jag verkligen läsa några av alla de böcker som jag har här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar