torsdag 27 november 2014

Sugen på

Det har verkligen varit fullt upp denna veckan så har inte hunnit skriva speciellt mycket på bloggen. Jag har i alla fall hunnit med ett snabbt besök på biblioteket för att hämta två böcker som jag reserverat.

Jag är verkligen sugen på att läsa Etthundra mil av Jojo Moyes men har inte hunnit börja än. Hoppas dock på att få lite lästid i helgen.

Sen hämtade jag även En ska bort av Pia Hintze som är andra delen om Sarah och Karl som i första delen fått barn och nu är det dags för dagis. Jag gillar att läsa böcker som handlar om situationer som jag själv befinner mig i. Men innan jag börjar på den får jag läsa Moyes bok då jag snart måste lämna den igen.

Vad läser ni just nu?

2 kommentarer:

  1. Jag är också sugen på Etthundra mil. Läser just nu Huset Longbourn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huset Longbourn är inget jag känner till. Får jag kanske ta och kolla upp eller kanske inte :) Är ju inte så att jag saknar böcker att läsa :)

      Radera