lördag 17 januari 2015

Ett biblioteksbesök senare

Idag blev det årets första biblioteksbesök. Det blev en hel hög med böcker som fick följa med hem dock bara tre till mig. Vi lånade lite till minstingen i familjen för första gången.

Dottern får välja sina böcker själv med lite hjälp från mig. Herr Kattzon har hon läst på dagis så den ville hon läsa igen och lilla prinsessan är en annan favorit här hemma. Sen gillar vi också de här böckerna som innehåller en spelare, som man kan sjunga till. 

Jag ska börja läsa Älskling av Pia Hintze som är tredje delen om Sarah och Karl. Ska börja med den så fort jag får en stund över. Jag som skulle läsa mina egna böcker detta året. Men det brukar ju inte bli så. Det dyker alltid upp någon annan bok som är mer intressant som jag bara måste läsa och då får det bli en tripp till biblioteket. Vilken tur att biblioteket finns annars hade man ju blivit ruinerad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar